Jump to content
Arcca

[PUB] Ranku algoritma izmaiņa

Recommended Posts

Bieži vien tiek apspriesta problēma par to, ka tiek spēlētas vienas un tās pašas mapes (dust2/mirage) uz riņķi, un citas netiek izvēlētas.
Ņemot vērā to, cik bieži redzu čatā cilvēkus rakstam top/rank/lvl etc, lai salīdzinātu savu ranku ar citiem, var secināt, ka cilvēkiem rūp viņu pozīcija. Ņemam vērā arī awp serveri, kurā tieši punktu dēļ cilvēki sāka spēlēt ar nažiem.

Mans piedāvājums samainīt ranku algoritmu šādi:

  1. Vispirms palielinam ciparus, piemēram x10. Ja tagad par kill saņem +3 un death -2, tad pēc šī uzliekam +30/-20, etc. Tādā pašā veidā arī visi nepieciešamie punkti par katru ranku ir x10. Šobrīd vēl ranku iegūšanas loģika nemainās.
  2. Implementējam esošās mapes spēlēšanas biežuma koeficientu. Protams, šis vēl ir tikai koncepts, un konkrēti cipari būtu jāpārdomā, bet ideja šāda:
    • Ņemam let's say 6 pirms tam spēlētās mapes (current pool), skatamies cik reizes konkrētā mape parādās tajā sarakstā. Par default varētu ņemt 1/6, kur atstājam baseline koeficientu 1. Tikko parādās mape otro reizi, samazinam punktu koeficientu, un par kill iegūst tikai 0.9, bet par death 0.95. No augšējā piemēra punktu izmaiņa nu jau būtu +27/-19. Ja mape ir parādījusies trīs reizes - tad samazinam vēl vairāk, par kill dodot 0.75, par death noņemam 0.85 -> +23/-17
    • Tieši tādā pašā veidā arī taisam izmaiņu uz otru pusi - ja sarakstā mape nav bijusi, dodam boost -> ņemam koeficientu killiem 1.3, un deaths - 1.25, rezultātā -> +39/-25
  3. Koeficienta starpība killiem/deaths ir tādēļ, lai dotu vēl lielāku vēlmi spēlēt dažādās mapēs, jo tur būtu "pozitīvāka" attiecība.

Protams, jāpārskata visi eventi, par kuriem tiek piešķirti/atņemti punkti, un jāizlemj vai tam ir jāpieliek koeficients, un jāizvērtē cik liels. K/D piemērs ir vienkāršākais, tādēļ ņēmu to.

Kā arī - ja tiktu biežāk apbalvoti ranka TOP-X cilvēki, un varbūt atsevišķi tie, kam ir lielākais punktu kāpums mēnesī, vai kaut kas tamlīdzīgs, tas arī liktu cilvēkiem vairāk pievērst uzmanību savam rankam.

Link to comment
Share on other sites

Ideja super, bet to vai tas atrisinās situāciju ar mapēm ir grūti spriest.
Pirmais, kas nāk prātā - vai tik nebūs tā, ka lielākajai daļai būs nospļauties par to ranku, un tik un tā balsos par dust2.identy.lv ?
Lai vai kā, props par domu un šaujam gaisā, tik lai būtu kaut kāda dažādība! 

Link to comment
Share on other sites

Nezinu gan. Pieņemot, ka nereāli rūp ranks, es tāpat ņemšu mirage vai dust, jo tur ir lielāka iespēja, ka nošaušu vairāk un iegūšu vairāk punktus ar visu zemo koeficientu nekā, piemēram, train.

Edited by reborn
Link to comment
Share on other sites

Ideja laba, ieteikums varot izņemt Piemēram, Pēc mapes ir vote ja tiek spēlēta dd2 šī mirklī pēc nakamas votes nevajadzētu būt dd2 votes listā, jo mēs viņu jau izspēlējām precīzāk lai neatkartotos tikai pēc 2 mapes beigām viņa atkal parādās votes listā. Tā lai nav jaspēlē 2 mapes tikai. 

 

Vēl viens ieteikums NOMINATE plugins ļoti labi arī strāda, ja piemēram map ciklā ir vairāk nekā 10 mapes. 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Beeps said:

 Pēc mapes ir vote ja tiek spēlēta dd2 šī mirklī pēc nakamas votes nevajadzētu būt dd2 votes listā, 

 

 

Vai tad tā jau nav? :D

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Heatiņš said:

Vai tad tā jau nav? :D

Nope, tu gribi teikt ka pec izspeletas taas mapes dd2 ir mirage pec mirage dd2 votes nevajadzeetu buut... pec 3 mapes izspeletas tad jaa. Uzpriekshu! :D

Link to comment
Share on other sites

On 6/5/2020 at 2:15 PM, Beeps said:

Nope, tu gribi teikt ka pec izspeletas taas mapes dd2 ir mirage pec mirage dd2 votes nevajadzeetu buut... pec 3 mapes izspeletas tad jaa. Uzpriekshu! :D

Tā bija kādreiz. Kad iemeta nestandarta mapi, tad puse servera izleavoja. Manuprāt, ar mapes vote listu nevajag neko mainīt, bet gan izdomāt kaut kādu jaunu, vai ietestēt Arccas ideju.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×