Jump to content
Sign in to follow this  
ZMeiZ

ieteikumi @jb

Recommended Posts

Kas ir tas ko es gribētu, lai mainās?: Tad, kad t ir vairāk par 5 vipiem on, grānātu skaits samazinātinātos.

Kā tas darbotos?: Izlozēt randomā kuram tiks iedotas granātas, piem. uz 8 vipiem 4 vai 5 granatu komplekti.

Kāpēc tas būtu jāievieš?: Ct pusē nav iespējams novadīt pie 15+ teroristiem no kuriem 7,8 vai pat 9 ir ar granatam. Uzreiz pēc kameru atvēršanas izlido 8 smoki, 8 flashi un full flash tāpat nedrīkst šaut, kas nozīmē ja tu gribi kaut ko ekrānā redzēt tev jāgriež muguru un jāļauj tikt noknifotam. Vipiem ir tā jau 150hp (nevar insta kill ar awp), tas atļautu iespēju ct novadīt kādu raundu neskatoties uz to, ka parasti ir kādi 2 vai 3 ct uz 15 cilvēkiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Var gan novadīt, ir jāmāk atrast vieta, kur flashu grūti Tev uzmest un vari viegli izvairīties no tā. Granātu ierobežojums manuprāt ir diezgan lieks.

Atceros kādreiz 1.6 jb vipiem gan ct, gan t bija pa 150hp un par katru nošauto spēlētaju iedeva klāt hp, līdzīgi kā šobrid pubā, bet ja atmiņa neviļ, tad toreiz par hs kilu bija +25hp un ja nebija hs, tad bija +15hp. Ja varētu šo pilnveidot, tad arī biežāk ct novadītu, jo savādāk pie katra ievainojuma skrien uzpildīt dzīvības un tikmēr ieslodzītie nodur sargu/līderi vai arī aizmūk prom (bet ne vienmēr ).

Bet var novadīt arī tāpatās, ja labi grib.

Edited by Ba`Gvel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aizej aiz kada stūra,priekšmeta vai vienkārši pagriezies nost no flašiem. ĻOTI svarīgi ir uztaisīt tā , ka double jump strādā tikai 3-5 reizes raundā, jo tas ir pārāk op,cilvēki spēles iziet pirmie,trapit pa viņiem ir neiespējams.

 

Edited by Nezinkas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flašiem var pagriezt muguru, roundu var novadīt, tikai jāmāk šaut un, kā jau teica, jābūt gribēšanai. Manuprāt granātu skaitu nevajag samazināt.:greetings006:

Share this post


Link to post
Share on other sites

spelejot iekš jb, un esot ka guards Pirmās 10-20 sekundes vienkarši aiziet aiz kādas sienas,durvīm vai kādu citu lenķi turēt, nevis lurēt uz tiem 5-10 flashiem

pievērs uzmanību scoreboardam cik vipi, izveido strateģīju.:zb:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Sm. said:

spelejot iekš jb, un esot ka guards Pirmās 10-20 sekundes vienkarši aiziet aiz kādas sienas,durvīm vai kādu citu lenķi turēt, nevis lurēt uz tiem 5-10 flashiem

pievērs uzmanību scoreboardam cik vipi, izveido strateģīju.:zb:

 

Sanāk ka visas mapes laikā ir t hns, bet t ir arī vepi? Kappa

 

 

Edited by ZMeiZ
Papildinajums

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Ba`Gvel said:

Var gan novadīt, ir jāmāk atrast vieta, kur flashu grūti Tev uzmest un vari viegli izvairīties no tā. Granātu ierobežojums manuprāt ir diezgan lieks.

Atceros kādreiz 1.6 jb vipiem gan ct, gan t bija pa 150hp un par katru nošauto spēlētaju iedeva klāt hp, līdzīgi kā šobrid pubā, bet ja atmiņa neviļ, tad toreiz par hs kilu bija +25hp un ja nebija hs, tad bija +15hp. Ja varētu šo pilnveidot, tad arī biežāk ct novadītu, jo savādāk pie katra ievainojuma skrien uzpildīt dzīvības un tikmēr ieslodzītie nodur sargu/līderi vai arī aizmūk prom (bet ne vienmēr ).

Bet var novadīt arī tāpatās, ja labi grib.

Šī būtu laba ideja, lai ct būtu mazliet stiprāki, kad bars skrien virsu. Savādāk liekas ka tev ka ct nav iespēja izdzīvot no 2 teroristu uzbrukumuma, it ipasi ar knife hs pluginu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jā, ok, mēs zinam kā strādā csgo, jāgriež mugura pret flash. BET kamēr tu griez to muguru, cietumnieki redz, ka nepievērs uzmanību un visi kā viens sadomā aizbēgt un vēl labāk, brukt virsū. Īpaši vēl tad, ja lido quickflashi no kamerām, kur iespēja noreaģēt ir 0, nu šis ir vieglāk sacīt, nekā darīt.

ba gvel ideja ir laba, es esmu par, bet varbūt bičiņ samazināt uz 10hp un 15hp par hs un flashi paliek kā ir,  tas uztaisa jb nedaudz izaicinošāku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manas domas, granatas nav problema, ja pareizi vadi un turi attiecigos lenkus +ir atbilstos CT vs T speletaju skaits.. ka tu saki 3 CT uz 15T ir par maz, bet hey tur ir 2 brivas vietas lai butu 5v15 :D

Kas attiecas par Double Jump ir loti vienkars veids ka counterot, lai speles visu laiku neiziet tikai double jump izmantotaji - simple 'No cheating / no double jump' un miers, kas uzlec x2 sauj nost.

Nevajag parak parspilet ar tiem baigajiem ierobezojumiem - tomer tiek tereta nauda uz visam tam extram un kamer cilveki vinus perk, timer serverim ienak kada nauda.

Pienemu, ka doma par kkadu nelielu heal per kill nav slikta doma, bet atkal no tas pasas puses redzot ka noobu netrukst tad parasti lai 1CT nodurtu vajag vsmz 3 vai 4T :D ... un atkal, ta CT nemak vadit / saut un reakcija ir 0 tad jau protams, neviens savus biedrus laicigi piesegt nevar. Kas mus noved pie si topika un sudzesanas, ka viss ir slikti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/2/2019 at 4:23 PM, Ba`Gvel said:

Var gan novadīt, ir jāmāk atrast vieta, kur flashu grūti Tev uzmest un vari viegli izvairīties no tā. Granātu ierobežojums manuprāt ir diezgan lieks.

Atceros kādreiz 1.6 jb vipiem gan ct, gan t bija pa 150hp un par katru nošauto spēlētaju iedeva klāt hp, līdzīgi kā šobrid pubā, bet ja atmiņa neviļ, tad toreiz par hs kilu bija +25hp un ja nebija hs, tad bija +15hp. Ja varētu šo pilnveidot, tad arī biežāk ct novadītu, jo savādāk pie katra ievainojuma skrien uzpildīt dzīvības un tikmēr ieslodzītie nodur sargu/līderi vai arī aizmūk prom (bet ne vienmēr ).

Bet var novadīt arī tāpatās, ja labi grib.

par to hp nākšanu klāt piekrītu, bet varētu tikai vip'iem, vai arī vip'iem +15hp per kill, un non-vip +10hp per kill.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pats esmu vadījis, zinu cik grūti ir, kad 5 he tev uzlido virsū. Nu nezinu gan, kā tur var izvairīties no tā.
Pagaidām pievienoju +10hp CT par killu, +15HP VIP'am CT side par killu. Čatā parādās ziņa.

Ja kādi vēl ieteikumi, droši rakstam tepat. Prieks ka cilvēki beidzot paši iesaistās un domā, kā būtu foršāk un labāk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, boomix said:

Pats esmu vadījis, zinu cik grūti ir, kad 5 he tev uzlido virsū. Nu nezinu gan, kā tur var izvairīties no tā.
Pagaidām pievienoju +10hp CT par killu, +15HP VIP'am CT side par killu. Čatā parādās ziņa.

Ja kādi vēl ieteikumi, droši rakstam tepat. Prieks ka cilvēki beidzot paši iesaistās un domā, kā būtu foršāk un labāk.

hegrenades nav vipiem. Doublejumpam vajag limitu (3-5 reizes raunda) ,nav iespejams pa viniem trapit.!guntoss ir bugots, nestrada.Ct nedodas punkti dueli.Adminiem atkal nestrada !mct.

Edited by Nezinkas

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, boomix said:

Pats esmu vadījis, zinu cik grūti ir, kad 5 he tev uzlido virsū. Nu nezinu gan, kā tur var izvairīties no tā.
Pagaidām pievienoju +10hp CT par killu, +15HP VIP'am CT side par killu. Čatā parādās ziņa.

Ja kādi vēl ieteikumi, droši rakstam tepat. Prieks ka cilvēki beidzot paši iesaistās un domā, kā būtu foršāk un labāk.

Manuprāt šo privilēģiju vajag tikai vipiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manuprāt ja nostajas aizsienas, vai aiz kadam durvīm kur flash nevar aizsniegt, ir diezgan viegli novadit

P.S. Caur smoke var saut ja bēg prom . Vienkārši jādod komanda palikt kamerās.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, TherubysharkLV said:

P.S. Caur smoke var saut ja bēg prom . Vienkārši jādod komanda palikt kamerās.

tas tāka pašsaprotams 

 

 

 

Jaunie Dj change bugged ir, tu jau esi divreiz palecies un gaisa nospied velreiz space tev atnemas dj, cik nospied kamer gaisa, dj nemas nost

Edited by Sm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sen jau par šito biju runājis un domāju ka vajag kau kādas limitācijas uz garnātām, kaut vai ir 50/50 iespēja dabūt granātu katru roundu.

kad serveris ir pilns. ir pagrūti novadīt kad lido 1000 granātas uz tavu pusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Currently viewing topic (0 members, 1 guest):

×